تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
17, تبلیغات, تبلیغات وآگهی ها 17 ص, تحقیق, تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, دانلود تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, ص, مورد, ها, وآگهی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 17 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبلیغات وآگهی ها‏تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.‏آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.‏این علم که هر روز‏ ‏با علوم ‏جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند‏ ‏و‏ ‏هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و‏ ‏نقاشی را ‏به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو‏ ‏اکنون هیولایی است از آمار‏ ‏و‏ ‏ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در ‏حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و…اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی‏ به عنوان وسیله های تبلیغاتی درا‏مدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغ‏اتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلو‏ی‏زی‏ونی گاهی صدها دلار‏ ‏برای گزارش یک مسابقه ‏ورزشی،می پردازند‏ ‏و‏ ‏بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.‏استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل‏ ‏رانی یا ‏دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آ‏ن محصول است.بسیاری از‏ صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآ‏ن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
 

  • تحقیق در مورد آنتو

    تحقیق در مورد آنتو آنتو, تحقیق, تحقیق در مورد آنتو, دانلود تحقیق در مورد آنتو, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد آنتو لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و…

  • پاورپوینت قلندریه در تاریخ

    پاورپوینت قلندریه در تاریخ پاورپوینت قلندریه در تاریخ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قلندریه در تاریخ مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت قلندریه در تاریخ قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 31 محتویات قسمتی از پاورپوینت در یک نگاه! جنبش قلندریه یک جنبش…

  • تحقیق در مورد فوروم اجتماعی جهانی

    تحقیق در مورد فوروم اجتماعی جهانی اجتماعی, تحقیق, تحقیق در مورد فوروم اجتماعی جهانی, جهانی, دانلود تحقیق در مورد فوروم اجتماعی جهانی, فوروم, فوروم اجتماعی جهانی, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد فوروم اجتماعی جهانی لینک دانلود و…

  • نقش سازمانهاي غير دولتي در توسعه (رشته مديريت دولتي)

    نقش سازمانهاي غير دولتي در توسعه (رشته مديريت دولتي) توسعه, دانلود نقش سازمانهاي غير دولتي در توسعه (رشته مديريت دولتي), در, دولتي, رشته, سازمان‌‌هاي, غير, مديريت, نقش, نقش سازمانهاي غير دولتي در توسعه (رشته مديريت دولتي) رفتن به سایت اصلی…

  • تحقیق در مورد بررسي قوم عشاير از ديدگاه جامعه شناسي

    تحقیق در مورد بررسي قوم عشاير از ديدگاه جامعه شناسي از, بررسي, بررسي قوم عشاير از ديدگاه جامعه شناسي, تحقیق, تحقیق در مورد بررسي قوم عشاير از ديدگاه جامعه شناسي, جامعه, دانلود تحقیق در مورد بررسي قوم عشاير از ديدگاه…